Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Aug 2024 12:19:22 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu 
projekteerimistingimuste taotlust nr 2411002/05517 aadressile Võru maakond, 
Võru vald, Rõssa küla, 18243 Niitsiku-Võmmorski tee// Orava raudteejaam 
(null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile 
(TTJA) on esitatud ehitisregistris projekteerimistingimuste taotlus nr 
2411002/05517 Võru maakonda Võru valda Rõssa külasse Niitsiku-Võmmorski tee 
raudteeülesõidu kontaktvõrgu rajamiseks. Vastavalt ehitusseadustiku § 31 lg 
4 p 1 edastab TTJA projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27064772>  (menetlus nr: 
439939), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KAISA KARU) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister